Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Americké akcie uzavřely nejlepší týden roku růstem
26.04. 22:07 Fio - V závěru týdne DAX připsal 1,39 %
26.04. 17:53 Fio - Photon Energy: Sadif Investment Analytics zvyšuje cílovou cenu na 7,012 PLN a doporučení na "hold"
26.04. 17:19 Fio - Gazprom podal žalobu na ČEZ, ZSE a OMV
26.04. 16:39 Fio - USA: Index spotřebitelské důvěry University of Michigan podle konečných dat v dubnu na 77,2 b.
26.04. 16:26 Fio